fredag 27 november 2009

Phu!! Sitter nu i min nya lägenhet efter en lång dag av flytt. Är helt slut nu. Jag har fortfarande kvar lite grejer i gamla lägenheten men eftersom jag har hela December på mig att flytta ut har jag ingen brådska. De nödvändigaste grejerna är iaf på plats som säng, soffor, bord, stolar, köks och badrumsprylar. Pappa, Leo och Tommy har varit snälla och starka idag. Stort tack till er!!!

Jonelly ligger nu och sover i min säng. Imorgon bär det av till Ikea för att köpa ny madrass till hennes växasäng, lampor, tavel-lister och lite annat kul.
Nu sitter jag och myser med lite Thé, oliver och ost i soffan framför Idol. Tycker dock att det är ganska kallt här, fick rotat fram mina raggsockor och badrocken i flyttlådorna för att hålla värmen=)
Jag tror nog att jag ska trivas här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar