onsdag 9 december 2009

Ännu en sömnlös natt. var så himla trött igårkväll, jag trodde jag skulle somna men inte, vad hemskt det är när man ligger i sängen och inte vill annat än sova och ändå går det inte! Halsen började klia igårkväll och imorse när jag vaknade hade jag jätteont och lock för öronen, hoppas verkligen det blir bättre under dagen för jag vill inte bli sjuk nu. Jonelly är snuvig och har lite hosta men verkar pigg för övrigt. Fast det är bättre att vara sjuka denna veckan än kommande veckor då vi har mycket roligt att se fram emot.

Nästa vecka ska vi till Stockholm jag och Jonelly. Veckan därefter blir det förmodlingen en dag i Varberg, för fotografering av Nova Stars vårkollektion, sen är det ju Julafton och allt.
Igår bokade och betalade vi resan till Dominikanska. Känns så skönt att det är gjort, nu kan man börja längta och planera på riktigt. Fast nu är jag typ pank och jag har inte köpt några julklappar ännu. Får se vad jag kan skrapa ihop=) Nu väntar en heldags jobb.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar