torsdag 10 december 2009

En trött morgon hos oss! Inatt sov jag ännu sämre, vet inte varför men jag har helt enkelt inte sovit gott en enda natt i denna lägenheten. Jag är ap-trött!!
Men idag har jag en massa grejer att ta tag i. Lite paket att skicka, P-möte, röja ut resten av rejerna i gamla lägenheten och börja städa där, måste till Lindex och försöka få tag på de svarta paljett leggingsen de har där till Jonelly, och även till HM för att skaffa en kofta som jag sett på deras hemsida. Får se hur mycket jag orkar med. Hade verkligen behövt lägga mig och sova en stund till men det får vänta.

Hoppas på att få 2 stycken leveranser idag med. Mina kinesiska leverantörer är verkligen sega. Jag har väntat alldeles för länge på dessa två leveranser, och det har gjort mig lite stressad över att jag inte kan få iväg mina kläder i tid. Så jag håller verkligen tummarna på at de dyker upp här idag.
Hoppas ni alla får en fin dag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar