fredag 18 december 2009

Igår var jag och Jonelly i Stockholm. Vi lyckades pricka in precis den dagen då det var snökaos i hela Sthlm. Jisses, jag hade vagnen med mig och när jag gick av T-banan på Östermalmstorg kunde jag inte se en meter framför mig för att det snöade så mycket. Det var ganska tungt att pölsa runt i den djupa snön med en fullastad barnvagn... Hur som hellst, Jonelly var sååååå duktig hela dagen. Jag var ganska nervös innan att hon skulle ha en tjurig dag och mest ligga på marken och skrika, men inte. Hon var snäll på tåget båda vägarna, när vi gick på stan och framför allt på fotograferingen, där hon posade som bara den, min lilla sötnos. Ser fram emot att se bilderna, tror att det blev några riktigt bra!!
Tåget hem var försenat 2 timmar pga all snö och det var jobbigt att vänta, men hem kom vi tillslut och jag störtsommnade på en sekund=)
Inatt jobbar jag, har min jobbhelg igen, går inte tiden väldigt snabbt? Vet inte hur jag ska hinna med allt denna helgen, ligger en dag efter med mina leveranser, och har haft försäljningsrekord denna veckan, så nu väntar massa packetering! Men kul är det att det går så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar