lördag 12 december 2009

Det ser ut att bli en fin dag idag! Det är frostigt och kallt ute. Härligt även om jag inte gillar kyla.

Idag ska jag in till stan en sväng för att fixa lite nya kläder till Jonelly som hon ska ha på Torsdag när vi ska till Stockholm. Jag köpte först de fina paljett-leggingsen de har på Lindex, men Jonelly gillade inte alls dom och tyckte att de "stacks", så de fick åka tillbaka till affären igen. Nu har jag kollat in ett par svarta "lack"leggings på Kappahl som jag tror är bekvämare. Till det blir det nog en Cerise-rosa kofta från H&M, om inte den med är för "sticksig".
Måste även kolla igenom garderoben om hon fortfarande kan ha sina sommarkläder. Eftersom vi snart ska till värmen=) Om inte annat finns det massa söta klänningar på H&Ms rea. Ska shoppa lite till Karla med innan vi åker.
Fortsatt trevlig helg=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar