torsdag 3 december 2009


Oj va mätt jag är nu! Först gjorde jag Potatisgratäng, lövbiff och rödvins sås till middag, sen gjorde jag julskinka, och när den var klar var jag ju tvungen att smaka på den med. Den blev verkligen jättegod och jag åt så mycket att jag kommer rulla fram imorgon!
Idag har jag och Jonelly varit på Oasen och badat, vi hade tur att Lagunen var öppen, där var det varmt och skönt, i barnbassängen var det däremot svinkallt. Det var riktigt lyckat och Jonelly uppförde sig riktigt bra. Dock halkade on ett par gånger på det hala golvet då hon inte kunde hålla sig från att springa trots att jag sa till henne att gå försiktigt. Men det gick bra som tur var. Imorgon är vi lediga från Jobb och Dagis, vi får se vad vi hittar på då=)
Nu har jag precis sett på Mammas pojkar, tycker verkligen att Bobby och Jane passar bra ihop. Blev irriterad när Bobbys mamma valde Julia att få stanna, henne tål jag verkligen inte. Go Jane!!
Nu är det snart sängen, det är en ny dag imorgon. God natt***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar