fredag 8 januari 2010

God Morgon
Idag ska jag fika med min barndomsvän Jeanette. Hon bor och jobbar i Oslo så det är inte så ofta som man träffas. Det ska bli roligt. Efter det ska jag fixa de sista grejerna som jag behöver köpa innan resan.

På Söndag eftermiddag tar vi tåget upp till Stockholm, och sen vidare ut till Arlanda, där vi ska sova för att vara på plats på Måndag morgon då flyget till Puerto Plata går.
Jag ser INTE framemot en 11 timmars lång flygresa med en Jonelly som inte kan sitta stilla en sekund och dessutom har slutat att sova middag vilket kommer att betyda att hon kommer vara vaken heeeela resan eftersom vi åker på morgonen. Det var samma sak förra åre då vi åkte men då sov hon iaf 30 min av de 11 timmarna;) Men det ska nog gå bra, vi får hoppas att hon hittar någon jämnårig hon kan leka lite med. Hellst hade jag viljat ta en sömntablett och sova hela vägen som jag jämt gjorde förr när jag flög ensam hela vägen dit, det var rätt bekvämt och tiden gick snabbt. Men det går ju inte nu....
Nä nu ska jag ta på mig kläder och starta dagen här, jag har blivit aldeles för slapp denna jul-ledighet, går i pyamasen hela dagarna. Det får det bli ändring på!!


1 kommentar:

  1. Oj är det nu redan ni åker?? Ååh vad hääärligt!! Jag vill oxå! Förresten klarar ni er med väskor eller vill du låna? Ha det underbart om vi inte hörs innan, hälsa från oss;-) Kramar i massor!

    SvaraRadera