söndag 3 januari 2010

Har en vecka på mig att fixa massa grejer innan resan.

  • Köpa present till Jonellys Farmor, en plånbok och en väska.
  • Kläder och present till Karla
  • Fixa ett till par sandaler plus linnen till Jonelly
  • Klacka om mina skor
  • Leta upp mina gladiator sandaler som jag inte sett sendan i sommras
  • Sola
  • Fixa utväxten i mitt hår
  • Köpa lite grejer som saknas, shampo, balsam, hudcreme och Ipren
  • Tvätta

Jag får alltid resfeber och blir helt nojig när jag ska packa, känns alltid som att jag ska glömma nånting viktigt, speciellt när man reser med barn, gäller det bara mig själv så är det inga problem, fast har aldrig glömt något hittills, så det ska nog gå bra även denna gången. Dessutom finns ju faktiskt nästan allt, (förutom nässpray har jag fått erfara) att köpa på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar