onsdag 13 januari 2010

Igar kom vi fram till ett regnit Puerto Plata! Det ar iallafall varmt och skont. Idag hade vi jordbavning har. Sa nu ar mamma lite nervos, alla kande jordbavningen och sprang ut fran hotellet utom jag och Jonelly, Jonelly sov och jag tror jag stog i duschen, kanske darfor som jag inte kande nagot. Varat hotell ligger precis vid vattnet sa jag hoppas att det inte kommer nagra jattevagor efter skalvet. Imorgon aker vi iallafall till Santo Domingo ett par dagar, dar ar det sakrare. Ha det gott alla hemma i kylan. Massa kramar

2 kommentarer:

  1. wow, verkar vara jordbavnings sasong eller nagot! Har har det ocksa varit en del de senaste dagarna! Njut av er semester! Kram, johanna

    SvaraRadera
  2. 100 000 människor befaras omkommit i Haitis huvudstad av jordbävningen. Byggnader är helt raserade och det är en av de värsta naturkatastrofer i modern tid. Hör av er hem! Kram

    SvaraRadera