söndag 24 januari 2010

Nu blir det sista inlagget harifran. Imorgon kl 19.00 lokal tid gar flyget hem igen, vi ska lamna hotellet kl 15.00.
Idag har vi mest sovit, vi ar alla trotta. Igar var vi ute i Cabarete, vi at jattegod mat som bestod av farsk grillar Langustine och Jatterakor med vitloksbrod. Det var sa himla gott sa vi tankte aka tillbaka dit igen ikvall, och denna gangen ska vi ta kameran med. Jag gjorde aven nya naglar igar och jag blev jattenojd!!! Ljuslila tippar med en fin malning pa tummarna och ringfingrarna. De ar sa duktiga har. Och priset, jag hela 80 kronor betalade jag for detta!!!!

Nu ska jag strax tillbaka till hotellet och duscha, imorgon ska vi shoppa lite Kaffe och Brugal innan vi aker hem.
Vi ses hemma i sverige igen pa Tisdag em. Kram sa lange!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar