söndag 17 januari 2010

Igar kom i tillbaka till Sosua igen efter en lang bilresa. Vi at pa restaurangen har pa hotellet pa kvallen och sedan blev det utgang. Kom hem kl 6.30 imorse och det var sa roligt att vara ute har igen, det basta stallet ever att parta pa. Fick dock ga upp tidigt anda eftersom vara barn ar sa morgonpigga tyvarr=) Sa idag har jag varit trott. Gick till stranden for forsta ggn idag och det var skont trots att det var mulet och lite regn kom men aven solen har tittat fram idag sa jag har brant mig pa lapparna och pa nasan som vanligt. Nu regnar det igen, det har tydligen regnat i tre veckor har innan vi kom, och det varkar halla i sig. Men skont ar det anda med lite tropisk varme. Just sitter barnen med pappa och tittar pa hotellets kvallsunderhallning.
Skulle vilja lagga upp lite bilder men har inte tagit mig tid att koppla upp min egen data pa internet da det inte finns tradlos anslutning har pa hotellet. Men ska forsoka fixa det nagon dag. Idag har jag iaf kopt en adapter sa jag kan ladda kameran och ta mer bilder!

Kram pa er alla dar hemma, vi ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar