söndag 3 januari 2010

Pizzabak



Kavla kavla.....






Det blev hemmalagad pizza igår till middag och det var verkligen jättegott! Vi gjorde två stycken stora pizzor, och Jonelly smakade bara en liten kant efter som det var tomat på.. Så nu har jag en och en halv pizza kvar tills idag=) Bra va?

Igår var verkligen en seg dag, vi var mest inne, känner inte för att gå utanför dörren när det är så kallt ute, usch! Idag blir det nog lite filmmys. Imorgon ska jobba igen efter en lång ledighet. Ska bli rätt gott att komma tillbaka till jobbet faktiskt. Jag gillar mitt jobb väldigt mycket och längtar faktiskt dit varje gång jag vart ledig.
Det blir bara 3 dagars jobb för mig, sen är jag ledig ett parveckor igen. Och då ska jag ligga och scchteeka på denna strand=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar