onsdag 25 mars 2009

Bailando bailando......

Idag har jag varit på öppna förskolan med Jonelly. Det var skönt att komma ut lite, tog en härlig rask promenad fram och tillbaka i vårsolen. Älskar verkligen när solen kommer fram.

Igår var jag och Ida på salsan för andra gången. Jag har en danspartner som heter Edward och är ca 70 bast, han är grym!!! Fick även dansa med en gubbe som såg ut som Rolf Lassgård och hade noll taktkänsla... Det är så himla roligt, vill dansa hela dagarna varje dag. Har träningsvärk så jag är rätt otränad har jag kommit på.

I eftermiddag får vi middagsgäster, Therese med familj. Jag ska bjuda på min favoriträtt, potatisgratäng med kassler och massa ost, glass med kolasås till efterrätt, enkelt men gott!

Nä nu ska jag dansa ut i köket och göra sallad, hasta la vista!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar