söndag 15 mars 2009

Nu har det blivit ändring av salsakursen, jag ska gå på Tisdagar istället och det betyder att Ida också kan följa med, Jippie, va kul det ska bli.

Jag har så himla ont i ryggen så jag vet inte vad jag ska ta mig till, det gör ont på natten när jag ligger ner, ont när jag sitter och ont när jag står. Det beror nog på att jag inte varit ute och rört mig den senaste veckan. Det har blivit på tok för mycket stillasittande i soffan och vid datan, men det är väl så när man är sjuk. Trodde jag var bättre men när jag vaknade i morse hade jag riktigt ont i magen igen, förstår inte vad detta är.... Nu längtar jag tills jag kan ta en lång och skön promenad igen och röra mig lite och framför allt få lite frisk luft. Däremot var Jonelly inte riktigt kry imorse när hon vaknade, hoppas det inte blir värre, den stackarn har varit sjuk så det räcker den senaste tiden.

Idag ska Karla på kalas hos bästa vännen, det har varit efterlängtat och nu är hon och Leo och köper present. Imorgon är det kalas hos min systerson Benjamin som fyller tonåring. Jag hoppas vi alla är friska då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar