torsdag 5 mars 2009

Igår hade jag en kanondag!! Först kom mamma hem till mig och fikade på förmiddagen. När Leo slutade skolan åkte vi in till stan och köpte en ny TV och en tv-bänk. Det blev verkligen jättefint.

Efter det så var det dags att åka till min arbetskamrat Irene. Vi var allihopa hembjudna till henne på middag. Det var så himla gott, jag åt och åt och åt. Förrätt huvudrätt och efterrätt. Önskar att jag kunde bli hembjuden på middag varje dag=)
Idag har jag lunchat med mamma, pappa, barnen, Benita och tvillingarna på Bäckebol!
Nu är det snart helg igen, ska passa på att njuta av denna helgen, för nästa helg är det jobb igen. Kanske går på loppisen på Lördag med Ida.
Hoppas att kläderna från Blingo kommer snart, de kommer bli så fint ihop med de nya byxorna från Nova star som jag köpte till barnen på småtufft häromdan!!
Är sugen på nya skor till mig själv med. Finns så mycket snyggt just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar