torsdag 19 mars 2009

Nu går det tydligen löss på barnens dagis, usch!!! Jag är livrädd att Jonelly ska få löss för då vet jag inte vad jag ska göra för att få ur dem, det skulle aldrig gå att dra en luskam i hennes hår, så dom skulle finnas där i hennes burr för evigt, hon har tillochmed fortfarande kvar lite sandkorn från semestern i december i hårbottnen.... Idag gick de inte till dagis eftersom jag är sjukskriven, bättre att ha dem hemma och slippa löss.

Det är så fint väder ute, känns att det är vår på gång, synd att jag inte har kunnat vara ute och njuta av vädret ännu.
Nu börjar jag äntligen känna mig bättre igen, dessa snart 2 veckor har inte varit roliga. Men nu är Jonelly jätteförskyld istället och inte på roligt humör, hon har sovit i 3 timmar idag, det enda hon vill äta är apelsiner och korv.

2 kommentarer:

  1. haha jag kan tanka mej att det skulle bli kaos om hon fick loss i det burret! :-) Kram pa er a krya pa dej!

    SvaraRadera
  2. Åh neeej! Det är oxå min skräck att lillen ska få i hans långa hår..!:-( Fast Jonellys är ju värre att kamma i så fall. Hoppas verkligen att ni och vi undkommer denna epidemin!!
    Kramar på er!/ Therese

    SvaraRadera