måndag 9 mars 2009

Vilken morgon

Uppe i tid idag, känns skönt. eftersom Jonelly vart sjuk och inte haft dagis på två veckor har vi slappat till oss här hemma och sovit till 10-11 på dagarna. Men nu är det slut på det. Ställde klockan på 10 i 8 idag. Upp och gjorde välling till Jonelly som inte ville vakna, försökte väcka Leo som skulle till skolan, som inte ville vakna..

Jag gick till Dagis och lämnade barnen pch Leo åkte till skolan. När jag kom hem och skulle öppna dörran så upptäckte jag att jag blivit utelåst! För någen (Läs Leo) hade tagit av nyckeln från min nyckelknippa. Och ingen telefon hade jag med mig. Så jag fick snällt traska ner till dagis en gång till och låna telefonen där för att ringa efter Leo.

Nu är jag iaf hemma igen och har fått en liten extra morgonpromenad.
Nu blir det frukost för min del: Kaffe med knäcke och kaviar.. mmm

Sen blir det städ, disk och tvätt, och att packa paket med grejer jag sålt på Tradera som ska postas. Och i eftermiddag blir det jobb i några timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar